Direktlänk till inlägg 21 mars 2019

Jag heter inte Annika

Av Annika J - 21 mars 2019 19:31

Jag har ett tillkännagvande kring namnet Annika, eller närmare bestämt Annika J och dess sanningshalt. Det är som THC i CBD-olja: 0% innehåll eller sanningshalt. Noll procent! Jag heter inte Annika, jag heter inget på J och jag är dessutom en ganska imbicill individ med på tok för mycket ovettigt som snurrar runt och stör det som kan bli. Jäkla skitbokstäver. Ett A finns med, men inte som i Annika utan som i ADHD. Nej. Jo. 



Fan vet om jag har eller inte har smittats av den lömska parasiten, det vore sablar så irriterande. Det botas för tusan med KNARK. Fy FAN!


Men Järund skänker lite glädje

 

En av de minst kända uppfinnarna i Svensk historia - Harry Järund - är en person som jag kan rekommendera er att söka upp på google. Äsch, ni kommer bara fastna vid andra Järund. Erik Järund, och sedär: en Annika Järund som dyker upp. Det är nästan lite ironi i bakgrunden med tanke på vad jag öppnade detta inlägg med. Inte knarkbiten, inte hasch, marijuana och CBD alls. Endast om ironin att jag INTE heter just Annika J, och sedan dyker just en Annika upp. Och Järund är med J. Söt tjej för övrigt. Ser glad ut, jag tror hon är en mycket lycklig människa. Som Peter Dalle. Men Harry kan ni läsa om både här, här och till sist på denna sidan om mjölkens fader (nåja, han hade inga spenar eller så): Herr Harry Järund!


#Tetra Pak #Järund #Harry #Erik #Annika

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika J - 22 juli 2019 02:45

Jag undrar om vi är klara. Eller är det tvärtom än mer? Magic eight ball says: "Ooh-Ooh"....   Jag är så färdig med allt vad tramsande heter, men jag är ändå den som alla ser som clownen. Jag är bara blek och har läppstift. Är det okej? Får man d...

Av Annika J - 7 april 2019 13:45

Denna lilla topplista: Topplistan 2018, kom till när jag var på jakt efter något nytt att läsa. Trots att jag inte är så glad i Fantasyböcker så hittade jag fram till en topplista över just fantasyböcker. Något i sättet att skriva fick mig sugen på a...

Av Annika J - 1 april 2019 14:00

Det blir nog inte en topplista av detta ändå. Ni kommer förstå när jag skriver nästa inlägg, men jag hinner inte skriva nu. Men jag måste nog hitta en annan blogg. Ett annat namn minst. Attan! ...

Av Annika J - 31 mars 2019 13:30

"Fa-an ta dig, ja måtte helvetets flammor bränna dig i all evighet."   Så sa han: Erik. Nästan helt ordagrant, och för att inte ha varit närvarande är det väldigt träffsäkert. Mer än man kan ana av blotta åsynen av denne Erik som nu det talas om....

Av Annika J - 29 mars 2019 20:15


Jag skrev för ett par dagar sedan om "Bitterfittan" (som jag genant nog trodde hade skrivits av en Annika och inte Maria) och såg då att det finns en uppföljare. Namnet "Bitterfittan 2" imponerar knappast, men nog kommer den läsas alltid. jag förutsä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards