Direktlänk till inlägg 31 mars 2019

Så sa Erik (Paus i topplistan)

Av Annika J - 31 mars 2019 13:30

"Fa-an ta dig, ja måtte helvetets flammor bränna dig i all evighet."

 


Så sa han: Erik. Nästan helt ordagrant, och för att inte ha varit närvarande är det väldigt träffsäkert. Mer än man kan ana av blotta åsynen av denne Erik som nu det talas om. Förvisso är han en fager man, om än inte så ung längre. Men välbygd och säkert välhängd, men där har jag dålig kunskap. Ett kap är han denne Erik, det vet jag allt. Hur han är som älskare får andra bedöma. Gärna utan att berätta om det, jag har ett minimalt intresse för den frågan. Verklien minimalt, som en liten myra. En myras myra. 


#Myra #Erik #Älskare #Välbyggd #Välhängd

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika J - 22 juli 2019 02:45

Jag undrar om vi är klara. Eller är det tvärtom än mer? Magic eight ball says: "Ooh-Ooh"....   Jag är så färdig med allt vad tramsande heter, men jag är ändå den som alla ser som clownen. Jag är bara blek och har läppstift. Är det okej? Får man d...

Av Annika J - 7 april 2019 13:45

Denna lilla topplista: Topplistan 2018, kom till när jag var på jakt efter något nytt att läsa. Trots att jag inte är så glad i Fantasyböcker så hittade jag fram till en topplista över just fantasyböcker. Något i sättet att skriva fick mig sugen på a...

Av Annika J - 1 april 2019 14:00

Det blir nog inte en topplista av detta ändå. Ni kommer förstå när jag skriver nästa inlägg, men jag hinner inte skriva nu. Men jag måste nog hitta en annan blogg. Ett annat namn minst. Attan! ...

Av Annika J - 29 mars 2019 20:15


Jag skrev för ett par dagar sedan om "Bitterfittan" (som jag genant nog trodde hade skrivits av en Annika och inte Maria) och såg då att det finns en uppföljare. Namnet "Bitterfittan 2" imponerar knappast, men nog kommer den läsas alltid. jag förutsä...

Av Annika J - 26 mars 2019 14:00

Jag startar min topplista snart, men inte riktigt i deta nu. Jag har några saker, men inye allt klart än. Så ni får ge er till tåls och läsa om Erik och annat jag redan har skrivit om, så kommer topplistan inom kort. Det kommer nog bli mycket böcker,...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards