Alla inlägg den 29 mars 2019

Av Annika J - 29 mars 2019 20:15

Jag skrev för ett par dagar sedan om "Bitterfittan" (som jag genant nog trodde hade skrivits av en Annika och inte Maria) och såg då att det finns en uppföljare. Namnet "Bitterfittan 2" imponerar knappast, men nog kommer den läsas alltid. jag förutsätter att den hamnade högst på alla topplistor i världen, och hyllades av Påven i Rom, Bob "The See Thru Version" Marley på Jamaica och naturligtvis lästes på campingplatser runt om i landet. I tält och husbilar, och böcker lånades ut, försvann, kom tillbaka och lånades ut till nästa man på tur. Nu kanse män var i minoritet, men talesättet lyder ju så!  Här kommer då ännu en bok som (INTE) är skriven av Annika utan Maria. Så! Nu!


   

Till sist vill jag passa på att påpeka att OM man skall campa,då gör man det i en husbil, inte i ett litet tält. har man ingen husbil, då köper man en husbil. Har man inte råd att köpa husbil, då lånar man en husbil. Om man har märkliga vänner som saknar lyxen som ett rullande hem innebär så får man i värsta fall ta ett lån och köpa en husbil för de pengarna. Det kan inte kosta mycket med de låga räntorna vi har nu. Jag föreställer mig att det är ganska lätt att hitta billiga husbilslån både hos banker och på webben. Jo, bankerna är naturligtvis också "online", precis som vägarbetare "alltid jobbar" när man ser dem. Se där! jag klarade ett helt inlägg till utan att prata om den där Järund. Men han fastnade lite. Kul.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards